Acesta se pare că este motto-ul studiului, care a descoperit că forma paharului influențează comportamentul de consum al oamenilor. Astfel, oamenii care beau dintr-un pahar drept , beau mai încet decât cei care beau dintr-un pahar curbat.
Oameni de știință de la Centrul de Control și Cercetare a Tutunului din cadrul Universității din Bristol sugerează de asemenea în studiul lor că marcajele de volum de pe pahare îi încurajează pe oameni să bea mai lent
„Cercetările noastre sugerează că mici modificări, cum ar fi forma paharului și marcajele de volum, îi pot ajuta pe oameni să emită judecăți mai precise cu privire la cantitatea de băutură consumată și sperăm că aceștia vor folosi aceste informații pentru a bea într-un ritm mai lent”, a subliniat dr. Angela Attwood, participantă la studiu, într-o declarație scrisă, citează Agerpres.
În cadrul studiului, 80 de oameni care nu au avut probleme cu alcoolul au fost împărțiți în 2 grupuri, unde s-a descoperit că cei care au băut dintr-un pahar cu marcaje au băut mai lent decât aceia fără.
A.
Sursa – Agerpres