Din cuprinsul articolului
Secrete şocante din bucătăria restaurantelor. Ce nu trebuie să comanzi niciodată.
Ce ți-ar putea spune chelnerii dacă ar ști că nu li se poate întâmpla nimic? Ei bine, pentru început, ce să nu comanzi, ce se întâmplă cu adevărat în spatele ușilor batante ale bucătăriei și ce cred ei despre tine și sfaturile tale.
Folosind informatii din interiorul celor mai importante restaurante din lume, acordate de maeștri bucătari și somelieri, emisiunea „Good Morning America” şi revista americană Reader’s Digest s-au unit pentru a dezvălui secretele pe care niciun chelner nu le-ar spune clienţilor lor.
Toate trucurile sunt dezvăluite chiar din interior, de chelneri din diverse restaurante americane care admit că îşi înşeală clienţii.
De exemplu, un chelner a susţinut că i-ar spune unui client vegetarian că un anumit fel de mâncare nu conţine carne, indiferent dacă este sau nu adevărat, doar pentru a vinde produsul.
Laptele degresat este foarte rar lapte degresat. Foarte puţine restaurante, în afara celor Starbucks, folosesc lapte integral, lapte de 2 la sută grăsime, lapte degresat sau alt tip de lapte, pentru că nu este deloc practic să ai atât de multe feluri de lapte, susţine un alt angajat.
Chiar şi la cele mai mai mari restaurante există secrete. La micul dejun, în 99 la sută din cazuri omleta este făcută din pudră şi nu din ouă proaspete.
O chelneriţă din Kansas a dezvăluit că după ora opt seara vinde numai cafea decafeinizată, pentru a nu fi nevoită să spele două cafetiere: „Aduc la masă 12 căni de cafea, iar unor clienţi le spun că este cafea obişnuită, iar altora le spun că este decafeinizată. Însă toate cănile au cafea fără cafeină„.
Şi, ceea ce este mai trist, până și produsele vândute copiilor sunt pe lista celor de la Reader’s Digest. O chelneriţă de la un recunoscut lanţ de restaurante spune: „Punem zahăr în produsele pentru copii pentru a le face mai apetisante. Serios. Punem zahăr mai mult chiar şi în aluatul pentru pizza destinată copiilor”.
Unele secrete îi fac chiar şi pe chelneri să fie atenţi atunci când merg să mănânce în oraş. „Acum, că am lucrat într-un restaurant, nu aş cere niciodată lămâie în băutură. Toţi ating lămâile. Nimeni nu le spală. Doar le curăţăm, le tăiem şi le aruncăm în pahare. Peştele este adus la restaurant de două ori pe săptămână, deci cel mai bine ar fi să fie comandat de marţi până vineri„, susţine un alt angajat.
„La multe restaurante, meniul special este făcut din ceea ce trebuie vândut repede înainte să se altereze. Fiţi atenţi la supa zilei. Dacă are peşte sau este vreun fel de gumbo (fel de mâncare cu fructe de mare, carne şi legume), probabil conţine produse de care vor să scape repede”, mai susţine un angajat.
La unele restaurante în salate este adăugat dressing cumpărat la borcan, deşi în meniu scrie că totul este făcut în bucătăria proprie.
Mare atenție și când vine vorba de meniurile speciale. „La multe restaurante, meniul special este făcut din ceea ce trebuie vândut repede înainte să se altereze. Fiţi atenţi la supa zilei. Dacă are peşte sau este vreun fel de gumbo (fel de mâncare cu fructe de mare, carne şi legume), probabil conţine produse de care vor să scape repede”, mai susţine un angajat.
Cancerele denumite în mod colectiv cancere ale capului și gâtului se dezvoltă de regulă în…
În conformitate cu US National Library of Medicine, Medline Plus, demența este o afecțiune care…
Gala Performerilor în Sănătate este unul dintre evenimentele de amploare pe care revista Capital le…
Înconjurată de mister și teamă, vrăjitoria sau magia neagră a fascinat și a îngrozit culturi…
De data aceasta, meteorologii ANM au avut dreptate și, efectiv, de miercuri seara condițiile meteorologice…
Astrologii nu au vești bune pentru noi, cel puțin în ceea ce privește următoarele zece…