Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor a decis să impună noi reguli pentru magazine, inclusiv pentru comerţul online din România pentru o mai bună informare a clienţilor.
Conform ANPC, fiecare magazin, punct de desfacere, punct de prezentare, etc. trebuie să afişeze următoarele informaţii:
Scopul amplasării acestor înscrisuri, la loc vizibil, în spaţiul de comercializare sau de prestare a serviciului, inclusiv a serviciilor turistice, de comercializare de pachete de servicii turistice sau bilete de avion, este acela de a înlesni accesul consumatorilor la inforrmaţii.
Regulile sunt valabile şi în cazul comercianţilor care administreaza site-uri de vânzari, preluare comenzi on-line şi / sau publicitate la produse şi / sau servicii, la servicii turistice, de comercializare de pachete de servicii turistice sau bilete de avion, inclusiv e-commerce.
Testul ce-ți arată care e riscul de deces în următoarele luni. Ne este vorba de…
Michel de Nôtre-Dame, cunoscut sub numele de Nostradamus, și-a publicat lucrarea „Profețiile” în 1555, o…
Horoscop 22 noiembrie 2024. ZODIA care are parte de o schimbare. Gemeni: astăzi, s-ar putea…
Un obicei simplu îmbunătățește sănătatea cognitivă și întinerește creierul. Timpul ne ajunge din urmă pe…
Potrivit unui nou studiu realizat de cercetătorii de la Universitatea Loughborough, publicat în revista Temperature,…
Astrologii prezic un sfârșit de an încărcat de oportunități pentru un număr restrâns de privilegiați.…