Poșta Română continuă să salveze vieți prin campania „Donează parte din viața ta”, inițiativă care a debutat în ianuarie 2022.
Ediția cu numărul 8 a campaniei de donare de sânge a debutat miercuri, la care s-au înscris 60 de participanți, cei mai mulți dintre aceștia fiind donatori fideli, sporind astfel calitatea sângelui recoltat.
Luna decembrie a început la Poșta Română cu cel mai frumos cadou pe care îl putem oferi cuiva: o viață salvată. Acțiunea de donare de sânge a avut loc la sediul central al Companiei, unde 42 de angajați au reușit să doneze 19 litri de sânge, cu care vor putea fi salvate cel puțin 126 de vieți.
Campania „Donează parte din viața ta” a strâns, până acum, 950 de donatori, a colectat 430 de litri de sânge și a contribuit ipotetic la salvarea a 2.850 de vieți. Această inițiativă reprezintă mai mult decât un simplu gest umanitar: este o dovadă a angajamentului nostru față de comunitate.
Este al doilea an în care Compania Națională „Poșta Română”, prin structura de Responsabilitate Socială, organizează, în parteneriat cu Centrul de Transfuzie Sanguină București, campanii de donare de sânge „Donează parte din viața ta!” Prin aceste campanii, Poșta Română își propune să contribuie la susținerea și încurajarea acțiunilor de donare benevolă de sânge în rândul angajaților săi.
Anual, doar 2% dintre români donează sânge, un procent alarmant de mic în raport cu nevoile critice ale pacienților. România se confruntă cu o criză constantă de donatori, deși oricare dintre noi, în orice moment, ar putea avea nevoie de ajutor sau ar putea fi alături de cineva care depinde de o transfuzie. La nivel național, cererea zilnică depășește 1.000 de litri de sânge, iar fiecare donator, cu doar 450 ml de sânge, poate oferi șansa la viață pentru trei persoane.
Compania Națională “Poșta Română” este singura companie de curierat și servicii poștale din România care ajunge în toate colțurile țării, fiind principalul furnizor de servicii poștale la nivel național, iar investițiile majore și constante realizate de companie în ultimii ani în tehnologie și digitalizare ne permit să asigurăm populației servicii de cea mai bună calitate.
Începând cu anul 2023, Poșta Română a înființat structura Responsabilitate Socială, implicându-se constant în inițiative sociale și comunitare, vitale pentru comunitățile deservite. Prezența noastră în acest tip de acțiuni, de proiecte, ne sporește apropierea de clienții noștri comerciali, ne apropie de comunități și ne conturează imaginea unei companii care se implică în rezolvarea nevoilor societății.