Persoanale testate negativ de Covid-19 ar trebui să poarte o brățară albă. „Britanicii care sunt testați negativ pentru coronavirus ar trebui să li se spună să poarte brățări de hârtie pentru a arăta că nu au virusul”, au declarat consilierii guvernamentali.
Echipa Behavioral Insights (BIT) – cunoscută și sub denumirea de Numărul 10 – a spus că „brățările” ar putea acționa ca un „stimulent” pentru ca oamenii să fie testați.
„Regina și persoanele în vârstă ale familiei regale ar trebui, de asemenea, recrutate pentru a promova testarea în Marea Britanie”, a declarat echipa într-un raport.
Ei au făcut recomandările înainte de lansarea testelor de masă „Operațiunea Moonshot” către aproape 70 de autorități din Marea Britanie, după ce săptămâna trecută a fost lansat un program pilot la Liverpool, cu sprijinul armatei britanice.
Membrii BIT au fost trimiși în Slovacia pentru a urmări în direct desfășurarea programului de testare în masă, care a testat 3,4 milioane de locuitori într-un singur weekend. Celor care au avut rezultate negative li s-a dat un certificat de hârtie și li s-a spus că nu mai trebuie să respecte restricțiile prin care li se ordonă să rămână acasă.
În schemă de testare au fost identificate până la 38.000 de cazuri pozitive – de aproximativ 14 ori mai multe cazuri decât numărul înregistrat de sistemul oficial de testare a țării.
După ce a observat programul de testare în masă al Slovaciei, BIT și-a publicat recomandările într-un raport emis ș trimis Guvernului Britanic.
Echipa, care este parțial deținută de Cabinet Office, a recomandat oamenilor să li se ofere brățări dacă dau dovadă de rezultate negative.
„Împreună cu certificatele, distribuiți brățări de hârtie tuturor persoanelor care au dat rezultate negative pentru a recunoaște mai ușor dacă pot intra în locații”, au spus ei.
Raportul a adăugat că Guvernul ar trebui să facă un efort serios pentru a oferi stimulente oamenilor pentru a fi testați, dacă doresc ca schema pilot să aibă succes.
Aceștia au sugerat, de asemenea, lansarea loteriilor și a parteneriatelor cu întreprinderile locale, precum și subvenționarea costurilor de deplasare la centrele de testare.
În plus, s-a sugerat, de asemenea, ca voluntarilor din centrele de testare să li se ofere avantaje, inclusiv parcare gratuită, transport public gratuit timp de un an și intrare gratuită la atracțiile celebre selectate.
Mesajele puternice care utilizează lozinci, inclusiv „Salvați Crăciunul”, ar trebui, de asemenea, să fie implementate, au spus ei, pentru a încuraja oamenii să fie testați.
Marea Britanie a început săptămâna trecută screening-ul în masă la Liverpool, unde are ca scop testarea tuturor celor 500.000 de rezidenți în termen de șase săptămâni pentru a identifica toate infecțiile cu coronavirus. Primarul și oficialii locali susțin avantajele schemei, spunând că este o „mare oportunitate” pentru oraș să revină la normal pentru Crăciun.