Din cuprinsul articolului
Perla litoralului românesc, staţiunea Mamaia, va avea un nou logo începând din acest sezon estival. Acesta a fost ales în urma unui concurs şi, potrivit preşedintelui Organizației de Management al Destinației (OMD) Mamaia Constanţa, George Măndilă, autorul propunerii câştigătoare va rafina această variantă, va asocia un slogan şi va crea manualul de identitate vizuală.
O nouă identitate vizuală
Câştigătorul a declarat că acest concurs a fost o platformă de expunere a talentului în domeniul designului grafic. “Am primit cu entuziasm vestea cea mare – conceptul meu va fi parte din identitatea celei mai cunoscute staţiuni din România!
Acest concurs a devenit o ocazie unică, fiind o platformă de expunere a talentului în domeniul designului grafic. Sunt mândru să pot pune umărul creativ la construirea unei poveşti de succes în turismul românesc”, a declarat Andrei Paşa.
Mihai Coliban, Director de Creatie şi Design la Hey Punk! (UK), aflat în juriul acestei competiţii, a afirmat că autorul logo-ului câştigători a reuşit să suprindă esenţa staţiunii Mamaia.
“Am ales, împreună cu oamenii din juriu, o identitate care zice foarte bine ce e Mamaia de acum şi ce va fi nişte decenii de acum încolo. Mereu jună dar şi cu riduri demne, cu o poveste la fiecare colţ de terasă, cu multe fuste dar cu pantofi de lux, cu glume porcoase, dar zise cu-n Cărtărescu în poşetă.
Că o iubeşti de mori sau o urăşti cu pasiune, nu te lasă indiferent. Mamaia nu e St. Tropez, nici Cannes, nici Ibiza. E un loc cu suflet, cu zvâc, cu multe straturi si nuanţe, unde fiecare, că vine cu iubita, gaşca sau familionul, găseşte un colţisor doar pentru el. Designerul câştigător nu a putut acoperi tot ce e Mamaia într-un logo, dar i-a prins bine esenţa: un loc cu poftă de viaţă şi o puzderie de culori, cu intrigă şi multe bătăi de inimă pe minut”, a declarat Mihai Coliban, conform News.ro.
Un nou spirit avangardist al staţiunii
La rândul său, preşedintele Organizaţiei de Management al Destinaţiei Mamaia Constanţa, George Măndilă, a afirmat că autorul propunerii câştigătoare va asocia un slogan şi va crea manualul de identitate vizuală.
“Începem sezonul cu o imagine fresh, colorată, care reprezintă spiritul avangardist al staţiunii, explozia de tinereţe şi de distracţie. Nu întâmplător, suntem polul distracţiei de pe litoralul românesc!
În zilele următoare, în urma ultimului feedback autorul propunerii câştigătoare va rafina în detaliu această variantă, va asocia un slogan şi va crea manualul de identitate vizuală, unde vor fi incluse foarte multe variante şi declinări. Într-o viitoare comunicare publică vom prezenta întregul manual, varianta finisată a logo-ului şi sloganul”, a precizat George Măndilă.
12 staţiuni la Marea Neagră cu numele planetelor din sistemul nostru solar
În anul 1972 în anii de glorie ai comunismului, care a denumit cele 14 staţiuni de pe litoral cu numele planetelor din sistemul nostru solar pentru a fi mai uşor de ţinut minte la acea vreme:
- 2 Mai
- Cap Aurora
- Constanța
- Costinești
- Eforie Nord
- Eforie Sud
- Jupiter
- Mamaia
- Mangalia
- Neptun
- Olimp
- Saturn
- Vama Veche
- Venus