Din cuprinsul articolului
Nostradamus, celebrul astrolog francez, a câștigat popularitate încă de la publicarea lucrării sale „Profețiile” în 1555. Printre catrenele sale criptice, unele preziceri par să facă aluzie la evenimente viitoare, stârnind atât fascinație, cât și teamă.
În 2024, una dintre profețiile sale a atras în mod special atenția, deoarece sugerează un eveniment dureros care ar putea zgudui din temelii Biserica Catolică.
Profețiile terifiante ale lui Nostradamus: este aproape sfârșitul Bisericii Catolice?
Deși „Les Prophéties” ale lui Michel de Notre Dame nu specifică date precise pentru predicțiile sale, unii dintre adepții săi au făcut interpretări care le leagă de anul 2024. Una dintre aceste interpretări sugerează un eveniment tragic care ar zgudui din temelii Biserica Catolică.
Una dintre catrenele în cauză sună astfel: „Prin moartea unui pontif foarte bătrân, va fi ales un roman de vârstă bună. Despre el se va spune că își slăbește scaunul, dar va rămâne mult timp așezat și în activitate mușcătoare”.
Unii susțin că această profeție ar putea face aluzie la moartea probabilă a Papei Francisc în 2024. Cu toate acestea, este esențial să ne amintim că aceste percepții sunt subiective.
Nostradamus și profeția Sfântului Malachy: este Papa Francisc ultimul?
Nostradamus a lăsat moștenire o serie de predicții scrise în catrene greu de interpretat. Printre acestea, se spune că s-ar fi referit la profeția Sfântului Malachy, un text din secolul al XII-lea care conține o listă de 112 papi care va culmina cu sfârșitul lumii.
Potrivit unor interpretări, Papa Francisc ar fi cel de-al 112-lea pontif, coincizând cu ultimul papă de pe listă și, prin urmare, cu sfârșitul lumii așa cum o cunoaștem.
Cine a fost Nostradamus?
Michel de Nôtre-Dame a fost un farmacist, medic și presupus clarvăzător francez din secolul al XVI-lea. Născut la 14 decembrie 1503 în Franța, renumele său se datorează în principal operei sale Les Prophéties, o compilație de 942 de catrene poetice care anticipează presupuse evenimente viitoare. Publicată pentru prima dată în 1555, această lucrare a făcut obiectul a nenumărate interpretări și dezbateri de-a lungul secolelor.