Din cuprinsul articolului
Noi am scăpat bine! Mici antreprenori sau giganți din comerț au făcut doar încasări în numerar sau au închis. Magazinele alimentare, unitățile de vânzare cu amănuntul și giganții fast-food din întreaga lume au fost afectați de o întrerupere masivă a tehnologiei informației.
Pe site-ul web al Woolworths, există un banner care afirmă că societatea „se confruntă cu dificultăți tehnice intermitente în magazine și online”.
Woolworths, un lanț australian de magazine alimentare, a dezvăluit pentru Business Insider că anumite magazine „au fost afectate ca urmare a problemei informatice globale”. Pe de altă parte, toate magazinele, cu excepția a șase, erau deschise, iar unele dintre ele aveau un număr mai mic de case de marcat care erau operaționale.
Ca urmare a unei defecțiuni a softului la casele de marcat din magazine, McDonald s Japonia a anunțat că unele dintre magazinele sale au fost închise temporar sau au funcționat doar la o capacitate limitată. După cum a raportat Bloomberg, aproximativ o treime din unitățile de vânzare cu amănuntul din Japonia au fost închise vineri.
Lanțul de magazine alimentare Morrisons, care are sediul în Regatul Unit, a anunțat și el că „se confruntă cu unele probleme legate de plăți în unele magazine”.
Lanțul australian de magazine alimentare Coles a informat Business Insider că a fost „afectat de o problemă tehnică globală care perturbă unele dintre sistemele noastre din supermarketurile și magazinele noastre de băuturi alcoolice”. Coles este similar cu alte lanțuri de magazine alimentare din Australia.
Utilizatorii rețelelor de socializare au raportat că Waitrose, un lanț de magazine alimentare de lux din Regatul Unit, accepta doar plăți în numerar, deoarece aparatele de card nu funcționau corespunzător.
Potrivit Bloomberg, angajații de la Ocean Park Marriott din Hong Kong foloseau hârtie și stilou pentru a înregistra oaspeții. Aceștia au declarat, de asemenea, că întreruperea afectează sistemele lor din întreaga lume.
După ce Microsoft a raportat probleme cu serviciile sale online, care au fost legate de o problemă a firmei de securitate cibernetică CrowdStrike, principalele companii aeriene, bănci și supermarketuri se confruntă cu perturbări pe scară largă care sunt legate de o întrerupere IT.
Cu toate acestea, nu toți comercianții cu amănuntul au fost afectați de această situație. Asda, Sainsburys și Marks & Spencer, trei lanțuri de magazine alimentare din Regatul Unit, au confirmat că operațiunile lor continuă ca de obicei.
Un medic din Singapore trage un semnal de alarmă cu privire la consumul de cartofi…
La 78 de ani, Angela Similea trece printr-o perioadă dificilă. După moartea celui de-al patrulea…
Potrivit unei serii de dezvăluiri surprinzătoare Dana Budeanu, cunoscută pentru opiniile sale controversate, ar fi…
Zacusca ta se poate menține proaspătă mai mult timp! Află cum să previi formarea mucegaiului…
Parlamentul a adoptat o nouă formulă de recalculare pentru pensiile militare, promițând creșteri semnificative pentru…
La cinci ani de la decesul unui pacient internat în secția de terapie intensivă, Spitalul…