Sari la conținut

Noi am scăpat bine! Mici antreprenori sau giganți din comerț au făcut doar încasări în numerar sau au închis

Sursă foto: arhiva Doctorul Zilei
Tichet de reciclare

Noi am scăpat bine! Mici antreprenori sau giganți din comerț au făcut doar încasări în numerar sau au închis. Magazinele alimentare, unitățile de vânzare cu amănuntul și giganții fast-food din întreaga lume au fost afectați de o întrerupere masivă a tehnologiei informației.

Giganți ai comerțului cu amănuntul nu pot face încasări, unii au închis magazinele

Pe site-ul web al Woolworths, există un banner care afirmă că societatea „se confruntă cu dificultăți tehnice intermitente în magazine și online”.

Woolworths, un lanț australian de magazine alimentare, a dezvăluit pentru Business Insider că anumite magazine „au fost afectate ca urmare a problemei informatice globale”. Pe de altă parte, toate magazinele, cu excepția a șase, erau deschise, iar unele dintre ele aveau un număr mai mic de case de marcat care erau operaționale.

Ca urmare a unei defecțiuni a softului la casele de marcat din magazine, McDonald s Japonia a anunțat că unele dintre magazinele sale au fost închise temporar sau au funcționat doar la o capacitate limitată. După cum a raportat Bloomberg, aproximativ o treime din unitățile de vânzare cu amănuntul din Japonia au fost închise vineri.

Lanțul de magazine alimentare Morrisons, care are sediul în Regatul Unit, a anunțat și el că „se confruntă cu unele probleme legate de plăți în unele magazine”.

Lanțul australian de magazine alimentare Coles a informat Business Insider că a fost „afectat de o problemă tehnică globală care perturbă unele dintre sistemele noastre din supermarketurile și magazinele noastre de băuturi alcoolice”. Coles este similar cu alte lanțuri de magazine alimentare din Australia.

Rețelele sociale pline de anunțuri privind incapacitatea de utilizare a cardului în magazine

Utilizatorii rețelelor de socializare au raportat că Waitrose, un lanț de magazine alimentare de lux din Regatul Unit, accepta doar plăți în numerar, deoarece aparatele de card nu funcționau corespunzător.

Potrivit Bloomberg, angajații de la Ocean Park Marriott din Hong Kong foloseau hârtie și stilou pentru a înregistra oaspeții. Aceștia au declarat, de asemenea, că întreruperea afectează sistemele lor din întreaga lume.

Sistemul Microsoft afectat de o problemă a firmei de securitate cibernetică

După ce Microsoft a raportat probleme cu serviciile sale online, care au fost legate de o problemă a firmei de securitate cibernetică CrowdStrike, principalele companii aeriene, bănci și supermarketuri se confruntă cu perturbări pe scară largă care sunt legate de o întrerupere IT.

Cu toate acestea, nu toți comercianții cu amănuntul au fost afectați de această situație. Asda, Sainsburys și Marks & Spencer, trei lanțuri de magazine alimentare din Regatul Unit, au confirmat că operațiunile lor continuă ca de obicei.

Informațiile prezentate în acest website au caracter informativ și nu înlocuiesc diagnosticul medical sau prospectul produselor. Orice decizie privind sănătatea dumneavoastră trebuie luată doar în urma consultării medicului.

Doctorul zilei whatsapp channel