Categories: Știrile zilei

Muzica din mall te face să îți golești buzunarul mai repede. Un fenomen ciudat

Muzica din mall te face să îți golești buzunarul mai repede. Fenomenul în care oamenii cumpără mai mult atunci când aud muzică în mall este legat de psihologia consumatorului. Dar și de de influența pe care atmosfera sonoră o poate avea asupra stării lor emoționale și comportamentale.

Există mai multe motive care explică această conexiune între muzică și comportamentul de cumpărare.

Muzica din mall te face să îți golești buzunarul mai repede

Ambianța și experiența plăcută: Muzica poate contribui semnificativ la crearea unei atmosfere plăcute și relaxante în mediul de cumpărături. Oamenii sunt mai predispuși să petreacă mai mult timp și să exploreze mai multe opțiuni atunci când se simt confortabil și bucuroși.

Creșterea stării de spirit: Anumite tipuri de muzică au puterea de a influența starea de spirit a oamenilor. Melodiile festive, vesele sau cele care aduc aminte de momente pozitive pot stimula o atitudine pozitivă și entuziasm. Face consumatorii mai deschiși la cumpărături.

Creșterea timpului petrecut în magazin: Muzica plăcută poate face ca oamenii să își prelungească vizita în magazin. Cu cât petrec mai mult timp în interior, cu atât cresc șansele să observe și să cumpere mai multe produse.

Muzica poate spori conștientizarea și recunoașterea brandurilor

Creșterea impulsivității: Atmosfera sonoră poate influența comportamentul impulsiv de cumpărare. Oamenii pot fi mai predispuși să cumpere produse pe care nu le aveau inițial în plan, sub influența emoțiilor pozitive induse de muzică.

Asocierea cu experiențele plăcute: Dacă oamenii au avut experiențe pozitive anterioare în acel magazin în timpul perioadei de cumpărături însoțite de muzică plăcută. Ei pot asocia această experiență cu o emoție pozitivă și să fie mai dispuși să cheltuiască, conform euronews.ro.

Creșterea conștientizării și recunoașterii brandurilor: Muzica poate spori conștientizarea și recunoașterea brandurilor. Când o melodie cunoscută sau plăcută este asociată cu un anumit magazin, poate crea o conexiune emoțională care încurajează loialitatea față de brand.

Muzica joacă un rol semnificativ în crearea unei atmosfere plăcute și influențarea comportamentului de cumpărare al oamenilor în mall-uri. Reprezintă o strategie eficientă de marketing și creștere a vânzărilor.

Recent Posts

Screening gratuit pentru displazia de șold la bebeluși la Spitalul Grigore Alexandrescu din Capitală

Spitalul Clinic de Urgență pentru Copii „Grigore Alexandrescu” din București va efectua gratuit pe data…

12 minute ago

Horoscop 4-11 noiembrie 2024, cu Cristina Demetrescu: zodia care va reuși să mute munții din loc! Succes pe toate planurile

În săptămâna 4-11 noiembrie 2024, Cristina Demetrescu a explicat că intrarea lui Marte în zodia…

32 de minute ago

Arges: O pacientă de 69 de ani a primit o nouă șansă la viață, după ce a suferit o intervenție chirurgicală, în premieră

La Spitalul Orășenesc Mioveni din județul Argeș a fost realizată o intervenție chirurgicală remarcabilă în…

52 de minute ago

Anunț oficial, extrem de important, de la Ministrul Muncii: cu cât cresc pensiile de la 1 ianuarie 2025

Începând cu 1 ianuarie 2025, unii pensionari din România vor beneficia de o majorare a…

o oră ago

Cum va fi IARNA 2024-2025 în Europa? Prognoza METEO – impactul fenomenului La Niña

Meteorologii au emis noi prognoze pentru iarna 2024-2025, care va aduce surprize. Deși vom avea…

2 ore ago

România are nevoie de un program național de dezvoltare a industriei farmaceutice

Investiția în cercetare-dezvoltare la nivelul industriei farmaceutice inovatoare reprezintă unul dintre factorii majori care contribuie…

2 ore ago

Citeste si: