Categories: Expertul zilei

Motivul secret pentru care logo-ul de la McDonald’s este „roșu și galben”. Dezvăluirile unui psiholog

Motivul secret pentru care logo-ul de la McDonald’s este „roșu și galben”. Fie că iubești sau nu produsele de la McDonald’s, trebuie să recunoști că majoritatea oamenilor sunt familiarizați cu logo-ul roșu și galben al acestui celebru lanț de restaurante de tip fast-food.

Arcurile aurii se găsesc peste tot în lume și se dovedește că există un motiv inteligent pentru care prezintă cele două culori îndrăznețe. Mulți vor presupune că este o alegere simplă de design, în timp ce alții cred că e doar vorba de culorile care se potrivesc cu ketchup-ul și muștarul.

Cu toate acestea, aceste culori fac parte dintr-un plan foarte inteligent care ispitește clienții să intre pe ușile lanțului de fast-food fără să-și dea seama.

Potrivit psihologului și expertului principal în culori, Karen Haller, selecția nuanței nu este deloc întâmplătoare și există o explicație științifică.

Motivul secret pentru care logo-ul de la McDonald’s este „roșu și galben”. Dezvăluirile unui psiholog

Psihologul explică într-o postare pe site-ul său oficial de consultanță comportamentală că „dispoziția pe care o emite această combinație de culori este perfectă pentru piața lor țintă”, atrăgând, prin urmare, mai mulți clienți.

Potrivit Mirror, Karen Haller a explicat care sunt calitățile psihologice ale celor două culori.

 „Privind calitățile psihologice pozitive ale roșului și galbenului în relație cu industria fast-food, roșul declanșează stimularea, apetitul, foamea, atrage atenția. Galbenul declanșează sentimentele de fericire și prietenie. Când combini roșul cu galbenul este vorba despre viteză, promptitudine. Intri, mănânci și ieși.”

„Galbenul este, de asemenea, culoarea cea mai vizibilă în lumina zilei, motiv pentru care McDonald’s M poate fi văzut de la distanță. Limbajul culorii este comunicat mai repede creierului decât cuvintele sau formele, deoarece acţionează direct asupra sentimentelor și emoțiilor noastre.”

Psihologul Karen Haller a explicat și de ce McDonald’s a schimbat o serie de culori ale ramurilor în verde în ultima vreme, ceea ce „provocă sentimentele naturii, naturale și prietenoase cu mediul”.

Această alegere interesantă oferă o senzație mai relaxată și mai puțin grăbită, într-un mod pe care Karen îl compară cu un alt gigant al străzii, Starbucks.

Explicațiile psihologului nu au rămas fără urmări: mulți oameni au rămas uimiți: „Mulțumesc pentru distribuire – voi acorda mai multă atenție branding-ului și culorii în viitor!”, a spus un urmăritor. 

Un altul a remarcat: „Întotdeauna am crezut că McDonald’s a ales roșu și galben pentru că sunt culorile ketchup-ului și muștarului – ceea ce te duce cu gândul la hamburgeri! La mine funcționează oricum”.

Recent Posts

Screening-uri și teste medicale de care aveți nevoie în funcție de vârstă

Menținerea sănătății prin screening-uri medicale regulate este esențială pentru prevenirea și depistarea timpurie a bolilor.…

26 de minute ago

Cele mai bune remedii pentru răceală și gripă care îți stimulează imunitatea. Le poți face singur acasă

Există numeroase remedii eficiente pentru a ameliora simptomele răcelii și gripei. Aceste remedii pot ajuta…

56 de minute ago

Horoscop 22 noiembrie. Avertismente pentru Lei și Gemeni: fără călătorii lungi și fără muncă în exces

Horoscop 22 noiembrie. Zi tensionată pentru Scorpioni și extrem de agitată pentru Berbeci. E momentul…

o oră ago

Testul ce-ți arată care e riscul de deces în următoarele luni. Ne este vorba de „ghicit în cărți”

Testul ce-ți arată care e riscul de deces în următoarele luni. Ne este vorba de…

11 ore ago

Profețiile catastrofale ale lui Nostradamus care se vor împlini până la sfârșitul anului 2024

Michel de Nôtre-Dame, cunoscut sub numele de Nostradamus, și-a publicat lucrarea „Profețiile” în 1555, o…

11 ore ago

Horoscop 22 noiembrie 2024. Dezastru pentru o zodie azi: Posibil eșec

Horoscop 22 noiembrie 2024. ZODIA care are parte de o schimbare. Gemeni: astăzi, s-ar putea…

12 ore ago

Citeste si: