Categories: Ştiri sănătate

Ministerul Sănătăţii investeşte aproape 22 de milioane de lei într-o nouă campanie de informare asupra importanţei vaccinării

Ministerul Sănătăţii desfăşoară o campanie naţională de informare şi conştientizare asupra importanţei vaccinării, sub sloganul „Ştiu, nu doar sper că o să fiu bine! Mă vaccinez!”.

Potrivit unui comunicat de presă al Ministerului Sănătăţii, campania de informare şi conştientizare constă în promovarea a câte cinci spoturi audio şi video, adaptate principalelor categorii de public: cel general, bebeluşi, copii şi adolescenţi, vârsta a III-a, persoanele aflate în grupe de risc şi se va desfăşura în următoarele trei luni.

Obiectivul campaniei de vaccinare este creşterea interesului publicului pentru această „măsură esenţială” de sănătate publică. Informaţii privind vaccinarea pot fi accesate pe site-ul www.provaccin.ro, aflat în proprietatea şi administrat de Ministerul Sănătăţii.

Trebuie să recunoaştem faptul că în perioada pandemiei COVID-19 a scăzut încrederea în vaccinare. Acum, prin această campanie de informare şi conştientizare, dar şi prin altele care vor urma, Ministerul Sănătăţii îşi exercită rolul său esenţial, de a încuraja vaccinarea populaţiei, considerând însă că aceasta nu este o acţiune obligatorie, ci puternic recomandată pentru cetăţeni, iar decizia individuală trebuie luată în mod informat, pe baza datelor ştiinţifice. Acest lucru îl face actuala campanie, care-i îndeamnă pe cetăţeni să se informeze asupra beneficiilor vaccinării pentru sănătatea lor şi a celor dragi„, a declarat ministrul Sănătăţii, Alexandru Rafila, citat în comunicat.

Obiectivul general al Ministerului Sănătăţii, cuprins şi în cadrul Strategiei Naţionale de Vaccinare 2023-2030, document aflat în curs de aprobare, îl reprezintă „asigurarea accesului echitabil la servicii de vaccinare sigure şi eficace, care să contribuie la o stare de sănătate mai bună a populaţiei, astfel încât oricine, oricând şi la orice vârstă să beneficieze de vaccinuri în folosul propriei sănătăţi şi a stării sale de bine”.

Campania de informare şi conştientizare este realizată în cadrul proiectului „Dezvoltarea şi introducerea de sisteme şi standarde în Ministerul Sănătăţii ce optimizează procesele decizionale privind activitatea de vaccinare în România – ROVAC”, cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă 2014-2020. Bugetul total al proiectului ROVAC- SIPOCA 708 este de 21.915.927,05 lei cu TVA.

Recent Posts

Cinci zodii care vor avea norocul vieții lor în luna octombrie

Zodii norocoase în octombrie. Luna octombrie aduce o nouă energie și oportunități de transformare pentru…

6 ore ago

Nu mânca prune dacă suferi de aceste boli. Pot deveni extrem de periculoase

Prunele sunt printre cele mai iubite fructe de toamnă, apreciate nu doar pentru gustul lor…

7 ore ago

Ritualul paharului cu apă elimină energia negativă din casa ta și atrage abundența

Ritualul paharului cu apă este una dintre cele mai simple și eficiente metode pentru a…

7 ore ago

O nouă variantă Covid se răspândește rapid în Europa. Cum se manifestă

Oamenii de știință au emis un avertisment cu privire la o nouă variantă de Covid,…

8 ore ago

Tratamentul anti-cancer secret pe care l-ar fi urmat Kate Middleton. ”Nu a fost chimioterapie”

Recent, Kate Middleton a surprins lumea cu un videoclip emoționant în care apărea alături de…

8 ore ago

De ce apar stările de anxietate și melancolie toamna

Melancolie și anxietate din cauza venirii toamnei. Pe măsură ce zilele devin mai scurte și…

9 ore ago

Citeste si: