Inspectorii ANPC atrag atenţia că apar tot mai des clienţi care nu plătesc consumaţia comandată la restaurante folosind un truc ingenios.
„S-a format deja o clasă de consumatori care trăiesc neplătind”, transmite șefa Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJPC) Buzău, Cornelia Galer.
În ultimii ani, mulți dintre consumatorii din România au reclamat calitatea preparatelor din restaurante. În spatele sesizărilor transmise către OPC, se ascundeau însă diferite tertipuri: de la fire de păr, resturi de unghie până la muște sau viermi puse chiar de clienți în farfurie.
Avertismentul a fost lansat de șefa Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJPC) Buzău, Cornelia Galer, potrivit Agerpres.
„De regulă se dovedesc întemeiate aceste reclamaţii. Sunt şi unele neîntemeiate. Ca să înţelegem aşa cam ce se întâmplă în piaţă, s-a format deja o clasă de consumatori care trăiesc neplătind.
Asta am constatat-o noi pe parcursul ultimilor ani de cercetări a reclamaţiilor, adică de regulă sunt persoane tinere care au asupra lor pliculeţe cu fir de păr, unghie, muscă, vierme sau mai ştiu eu ce, se duc în restaurante sau pe terase, comandă, mănâncă jumătate sau trei sferturi, pune acolo din pliculeţ ce trebuie, face poză, face reclamaţie”, a mai spus șefa CJPC Buzău.