Din cuprinsul articolului
Compania de asigurări de viață Aegon România a lansat recent un Ghid pentru Aparținătorii Bolnavilor de Cancer. Acesta include sfaturi de nutriție, psihologie, dar și povești ale unor persoane care au trecut prin boală și au învins-o.
Compania a realizat acest ghid împreună cu Clinicile de Radioterapie Amethyst, cu care a și lansat pe piață asigurarea oncologică Optimist.
”În acești ultimi ani am vorbit cu clienții noștri și am aflat că au luat decizia de cumpăra o asigurare oncologică pentru a-și oferi lor un plan de rezervă, îngrijorați fiind că în familie sau între prieteni erau multe cazuri de boală.
Așadar, clienții noștri sunt, de cele mai multe, aparținătorii unor bolnavi de cancer, oamenii care îi susțin și îi ajută pe aceștia să treacă cu bine prin boală.
De aici și ideea unui Ghid Pentru Aparținătorii Bolnavilor de Cancer – pentru că ne-am dorit să le venim în ajutor și am considerat că putem face mai mult decât să le oferim un produs de protecție.
Am vrut să le fim alături ajutându-i cu sfaturi practice despre cum să navigheze pe termen lung într-un sistem complex, astfel încât nevoile lor și ale celor apropiați să fie mai ușor satisfăcute.
De altfel, Ghidul nostru este accesibil gratuit tuturor celor care au nevoie de el”, a declarat Sînziana Maioreanu, CEO al Aegon România.
Care sunt rolurile cheie ale îngrijitorilor?
• Ajutați pacientul să trăiască o viață cât mai normală posibil.
Pentru a face acest lucru, puteți începe prin a-i ajuta să decidă ce
activități sunt cele mai importante.
• Încurajați-l să își împărtășească sentimentele. Dacă începe să
vă vorbească despre sentimentele lui despre cancer, nu schimbați
subiectul. Ascultați și lăsați-l să vorbească.
• Arătați-i persoanei iubite că îi sunteți aproape și o puteți ajuta,
fără a pune presiune. Dacă încearcă să se îmbrace singură, s-ar
putea să se chinuie, dar este important să poată face acest lucru.
Lăsați-o să decidă când are nevoie de ajutor.
• Nu uitați că oamenii comunică în diverse feluri. O puteți face prin
mesaje scrise sau prin gesturi, expresii sau atingere.
• Rămâneți realiști și nu creați speranțe false.
• Respectați nevoia pacientului de a fi singur uneori.