Regina Maria, L2.Agency și SQUAD.Influencers au creat un dans pe TikTok pentru prevenția cancerului de sân
Luna octombrie a fost dedicată conștientizării și prevenției cancerului de sân, iar creatorii de conținut
care se adresează în special Generației Z au găsit o modalitate prin care să tragă un semnal de alarmă și
să invite tinerele să aibă grijă de sănătatea lor.
Lorena Șerban a realizat o coregrafie care prezintă fix metodele de autopalpare pentru depistarea unor
nereguli în zona sânilor.
#EstiMaiPuternicaDecatCrezi este mesajul acestui dans postat pe TikTok de Lorena Șerban, Valerie
Lungu, Andreea Corb, Valentina Keiko, Oana Mosneagu, Andreea Agape și Irina Claudia.
„În momentul în care primim un brief pentru realizarea unei campanii, avem mereu în față publicul țintă căruia ne adresăm. De aici pornește ideea, conceptul. De această dată am vrut să ducem mesajul #EstiMaiPuternicaDecatCrezi în atenția Generației Z, care se află predominant pe TikTok, platformă cu peste 6 milioane de utilizatori în România. Iar dansul este printre primele tipuri de conținut prin care această platformă a ajuns atât de cunoscută worldwide. Deși este un subiect serios transmis prin dans, am găsit o metodă de a-l livra pentru Gen Z”, spune Mih Lovin, Creative Partner L2, SQUAD, :PGM! & Creative VR.
În România, potrivit unui studiu realizat de Coaliția Organizațiilor de Pacieți cu Afecțiuni Cronice, 74% din cancerele de sân sunt diagnosticate în fază avansată, din cauza faptului că mamografia și ecografia,
investigații imagistice esențiale în depistarea cancerului de sân, sunt amânate din diverse motive.
Medicii recomandă femeilor o autopalpare lunară pentru a depista cancerul de sân precoce, dar și
realizarea la timp a investigațiilor de rutină.
“Ținând cont de statisticile îngrijorătoare pe care ni le-a transmis Regina Maria, am ales din cadrul SQUAD. Influencers creatorii de conținut cu public predominant feminin care să ducă mai departe mesajul #EstiMaiPuternicaDecatCrezi prin dans. Fetele implicate au îmbrățișat imediat conceptul și au fost încântate să ofere comunității lor informații utile, care pot salva vieți”, completează Geanina Rădulescu, Influential Marketing Director SQUAD.Influencers.
Cancerul de sân este una din principalele cauze de mortalitate în rândul femeilor din România, iar în
2020 a reprezentat a treia cea mai întâlnită formă de cancer la femei, cu peste 12.000 de noi cazuri. Tot
în anul 2020, peste 4.000 de femei au pierdut lupta cu cancerul de sân, potrivit datelor publicate de
Institutul Național de Sănătate Publică.
„Ne bucurăm că anul acesta am ajuns cu mesajul de conștientizare #EstiMaiPuternicaDecatCrezi și la un public tânăr, reprezentat de Generația Z, prin intermediul influencerilor care au fost de acord să facă parte din această campanie de prevenție inițiată de Regina Maria. Tinerele de peste 18 ani au posibilitatea să schimbe statisticile îngrijorătoare din România prin informare corectă și prin accesul la platformele de socializare care au și rol educativ, cum este TikTok, în cazul de față. Noi vom continua campaniile de informare și în 2023, cu dorința ca mesajul să ajungă la cât mai multe femei din România”, conchide Anca-Raluca Ionescu, Senior Brand Manager Regina Maria.
În prima săptămână de la postarea pe TikTok, video-urile cu mișcările de autopalpare au adunat peste 1
milion de vizualizări. Acestea pot fi urmărite aici:
Lorena Șerban: https://www.tiktok.com/@serbanlorena/video/7164309717420887302
Valentina Keiko: https://www.tiktok.com/@valentinakeiko/video/7164372012935482629
Andreea Agape: https://www.tiktok.com/@andreeaaagape/video/7164303870913416453
Oana Mosneagu: https://www.tiktok.com/@oana_mosneagu/video/7164298272310349062
Valerie Lungu: https://www.tiktok.com/@valerie.lungu/video/7164781897296530693
Andreea Corb: https://www.tiktok.com/@andreeacorb/video/7164702607359954182
Irina Claudia: https://www.tiktok.com/@irinaclaudia.m/video/7164778475868540165