Din cuprinsul articolului
Vizita la supermarket poate fi o adevarata provocare. Daca te pregatesti sa mergi la cumparaturi, ia in calcul aceste detalii importante si protejeaza-te pe tine si pe cei din jur!
Vizita la supermarket s-a transformat dintr-o rutina banala intr-un eveniment saptamanal sau chiar mai rar, in contextul pandemiei cauzate de noul Coronavirus. Cand intri in magazine, esti ceva mai suspicioasa si, cu siguranta, mult mai atenta la igiena personala.
Dupa 15 mai, cand starea de urgenta se va termina, ramane la latitudinea fiecarei persoane cum alege sa se comporte si sa se protejeze. De aceea, este recomandat sa te informezi foarte bine si sa stii ce ai de facut pentru a ramane in siguranta.
Care este cel mai periculos loc din supermarket?
Conform expertilor in sanatate publica, cel mai riscant spatiu din orice magazin este casa de marcat. „Este locul prin care trece fiecare client si in care se stationeaza destul de mult, cat timp produsele circula pe banda”, explica epidemiologul Brandon Brown.
Pentru ca este un loc intens circulat, iar sute de clienti petrec cel putin 5-10 minute acolo, zona caselor de marcat poate reprezenta un risc real de contractare a virusului.
Atinge cat mai putine lucruri
Regula nr. 1 de care ar fi bine sa tii cont in perioada urmatoare spune sa atingi cat mai putine obiecte. Cu alte cuvinte, incearca sa limitezi contactul cu rafturile, frigiderele, cantarele pentru fructe si legume, precum si cu alte persoane.
Horoscopul zilei de marţi, 5 noiembrie 2024, anunţă momente dificile pentru unii nativi ai zodiacului.…
Folosiți o sticlă de apă? Dacă da, câte bacterii se ascund în ea? S-ar putea…
Senatul României a aprobat un proiect de lege inițiat de Guvern care prevede reglementarea unor…
Acest ceai, preparat din fructele bogate în vitamine și minerale ale cătinei, este recomandat în…
Autorităţile medicale sunt în alertă, după ce în Italia s-a înregistrat primul caz de gripă…
Spitalul Clinic de Urgență pentru Copii „Grigore Alexandrescu” din București va efectua gratuit pe data…