Din cuprinsul articolului
Bayer a prezentat cele mai recente progrese din procesul de transformare continuă a activității, având drept scop accelerarea soluțiilor inovatoare pentru beneficiul pacienților și pentru asigurarea unei creșteri durabile a activității, pe termen lung.
Evenimentul a avut loc vineri, 27 martie, în cadrul Pharma Media Day 2023.
„Procesul de transformare a activității noastre farmaceutice are o evoluție excelentă. Datorită investițiilor îndrăznețe în platforme tehnologice de top din industrie, ne-am extins capacitățile de cercetare-dezvoltare și am consolidat programele aflate în stadiul incipient al dezvoltării”, a declarat Stefan Oelrich, membru al consiliului de administrație al Bayer AG și Președinte al Diviziei Farmaceutice din cadrul Bayer.
Bayer a prezentat modul în care investițiile sale în platforme tehnologice strategice fac posibile atât accelerarea inovațiilor medicale și digitale, cât și câștigarea poziției de lider în domeniile cardiologie, oncologie și radiologie.
„Nevoile pacienților, terapiile de precizie, precum și progresele științifice și tehnologice, au o evoluție rapidă. Prin urmare, ne concentrăm strategia de cercetare-dezvoltare și modelul operațional asupra medicamentelor diferențiate, inovatoare, de mare valoare.”, a declarat Christian Rommel, membru al Comitetului Executiv al Diviziei Farmaceutice din cadrul Bayer și Director al Departamentului de Cercetare și Dezvoltare.
Compania și-a dublat portofoliul de tratamente oncologice în ultimii cinci ani, având aproape o treime dintre entitățile moleculare noi, acoperind toate fazele de dezvoltare
clinică. În special, compania și-a evidențiat planurile de a deveni lider în tratamentul cancerului de prostată, al doilea cel mai frecvent diagnosticat cancer la bărbați.
Bayer canalizează eforturile sale de cercetare-dezvoltare în oncologie în trei sfere științifice care au potențialul de a aborda necesitățile până acum neîndeplinite ale
pacienților cu cancer. Acestea includ produse radiofarmaceutice țintite (în mod specific, terapii alfa țintite), abordări de ultimă generație în imuno-oncologie și oncologia
moleculară de precizie. În aceste domenii, portofoliul Bayer include proiecte de primă clasă, realmente revoluționare.
Prin investițiile sale majore recente, Bayer și-a consolidat substanțial motorul inovațiilor în domeniul oncologiei. Noul Centru de Inovație și Cercetare Bayer, în valoare de 140 de milioane de dolari, situat în centrul zonei prospere Boston-Cambridge, Massachusetts, găzduiește grupul de cercetare în oncologie moleculară de precizie Bayer, promovând colaborările în acest centru de inovare remarcabil din SUA, inclusiv cu Broad Institute of MIT și Harvard.
Vividion Therapeutics, achiziționat de Bayer pentru suma de 1,5 miliarde de dolari, oferă o platformă chimioproteomică de top, capabilă să identifice situri de legare necunoscute până acum, considerate anterior ca inabordabile farmacologic, cu scopul de a genera medicamente candidate inovatoare, primele din clasa lor, pentru indicații foarte puțin acoperite în prezent.
Bazându-se pe proiectele sale solide, aflate în stadiu avansat de dezvoltare, compania și-a stabilit o direcție clară către cardiologia de precizie, explorând abordări revoluționare într-o gamă variată de modalități, cu scopul de a depăși limitele inovației pentru pacienții cu boli cardiovasculare, care au multe necesități neîndeplinite, și de a face reversibile afecțiunile care marchează viața acestora.
Prin intermediul Asklepios BioPharmaceutical Inc. (AskBio), Bayer dezvoltă o terapie genică ce va constitui o potențială abordare nouă pentru tratamentul insuficienței cardiace congestive. Achiziționând AskBio, Bayer și-a asigurat accesul la o platformă de terapie genică de top din industrie, cu aplicabilitate demonstrată și unități de producție de talie mondială.
Pe lângă insuficiența cardiacă congestivă, AskBio avansează în prezent în patru etape clinice și un număr de candidați preclinici vizând indicațiile de nevoi medicale
într-un set divers de boli, cum ar fi boala Parkinson, boala Pompe și boala Huntington.
Progresele Bayer în tratamentul bolilor cardiovasculare sunt posibile datorită studiilor clinice digitalizate, descentralizate și diversificate, precum și datorită parteneriatelor
pentru surse de date de top din industrie, cum ar fi Programul Accelerating Medicines Partnership pentru insuficiența cardiacă și Laboratorul de Cardiologie de Precizie al
Institutului Broad. Aceste inițiative sprijină accelerarea descoperirii de noi molecule și crearea de tratamente noi pentru pacienții care au nevoie de ele.
„Numărul de abordări revoluționare și modalități inovatoare din portofoliul nostru se va tripla în viitor. Acestea ne vor permite să ne concentrăm asupra unor patologii și mecanisme patologice considerate până acum ca fiind inabordabile farmacologic.” a declarat Christian Rommel, membru al Comitetului Executiv al Diviziei Farmaceutice din cadrul Bayer și Director al Departamentului de Cercetare și Dezvoltare.
Bayer implementează strategia sa de inovare în radiologie, cu un accent important pe imagistica medicală digitală și inteligența artificială (IA). Valorificarea inteligenței artificiale în imagistica medicală constituie segmentul cu cea mai rapidă creștere în industria globală a radiologiei. Rata de creștere anuală compusă estimată este de peste 26% și va atinge vânzări de 1,36 de milioane de dolari până în 2026.
Ambiția esențială a Bayer este legată de platforma sa de imagistică medicală lansată recent, care oferă acces la aplicații digitale, inclusiv cele bazate pe IA.
Pentru a-și extinde poziția pe piața inteligenței artificiale în imagistica medicală, Bayer a achiziționat recent furnizorul global de platforme și soluții strategice de IA pentru
imagistică Blackford Analysis Ltd.
„Bazându-se pe competențe medicale solide, într-o varietate de sfere de diagnostic și terapeutice, Bayer este lider pe segmentele radiologice principale, cu un portofoliu cuprinzător care a generat vânzări de aproape 2 miliarde de Euro în 2022”, a declarat Gerd Krueger, Președintele Diviziei Radiologie din cadrul Bayer.
„Extinderea revoluționară a activității noastre din sfera radiologică este un element cheie al transformării digitale accelerate a Bayer, care valorifică strategic prelucrarea datelor și analizele avansate de-a lungul lanțului valoric.”
Bayer este o companie globală cu competenţe cheie în domeniul Ştiinţelor Vieţii, respectiv sănătate şi agricultură. Produsele şi serviciile oferite sunt special concepute pentru a fi în beneficiul oamenilor, contribuind la depăşirea provocărilor uriaşe pe care le presupune o populaţie globală în creştere şi îmbătrânită. Bayer se angajează să impulsioneze dezvoltarea durabilă și să genereze un impact pozitiv asupra afacerilor sale.
În același timp, Grupul își propune să-și crească puterea de câștig și să creeze valoare prin inovare și creștere. Marca Bayer reprezintă încredere, fiabilitate și calitate în întreaga lume.
În anul fiscal 2022, Grupul avea aproximativ 101,000 de angajaţi şi a înregistrat vânzări de 50,7 de miliarde Euro. Cheltuielile cu Cercetarea şi Dezvoltarea s-au ridicat la 6,2 miliarde de Euro.
Testul ce-ți arată care e riscul de deces în următoarele luni. Ne este vorba de…
Michel de Nôtre-Dame, cunoscut sub numele de Nostradamus, și-a publicat lucrarea „Profețiile” în 1555, o…
Horoscop 22 noiembrie 2024. ZODIA care are parte de o schimbare. Gemeni: astăzi, s-ar putea…
Un obicei simplu îmbunătățește sănătatea cognitivă și întinerește creierul. Timpul ne ajunge din urmă pe…
Potrivit unui nou studiu realizat de cercetătorii de la Universitatea Loughborough, publicat în revista Temperature,…
Astrologii prezic un sfârșit de an încărcat de oportunități pentru un număr restrâns de privilegiați.…