Sari la conținut

Ce se întâmplă cu aplicația 112 după cazul Caracal. Informații de ultimă oră de la STS

Pentru prima dată de la înfiinţarea serviciului 112, numărul apelurilor non-urgente a scăzut în 2019 sub 50 la sută, arată STS.

De la începutul anului până la data de 1 iulie 2019 serviciul 112 a fost apelat de peste 5,7 milioane de ori. Dintre acestea, aproape 3 milioane de apeluri au fost justificate, urgente, în timp ce 2,7 milioane de apeluri au fost non-urgente.

Ce s-a întâmplat însă în intervalul scandalului Caracal? Între 20 şi 31 iulie au fost 403 mii de apeluri la 112, dintre acestea 192 de mii au fost apeluri false sau non-urgente.

În perioada 20 – 25 iulie au fost 196 de mii de apeluri, peste 95 de mii au fost non-urgente.

În perioada de după izbucnirea scandalului Caracal, adică între 26 şi 31 iulie au fost peste 207 mii apeluri la 112. Dintre acestea doar 97 de mii au fost apeluri non-urgente.

Un element foarte important: până la izbucnirea scandalului de la Caracal, adică în perioada 20-25 iulie doar 787 de români au descărcat aplicaţia APEL 112. În intervalul imediat următor, adică 26 – 31 iulie au fost, atenţie, 122.071 descărcări.

Cele mai multe descărcări au avut loc pe data de 26 iulie, respectiv peste 40 de mii.

Sursa foto: Facebook/IGSU

Etichete:

Informațiile prezentate în acest website au caracter informativ și nu înlocuiesc diagnosticul medical sau prospectul produselor. Orice decizie privind sănătatea dumneavoastră trebuie luată doar în urma consultării medicului.

Doctorul zilei whatsapp channel