Sari la conținut

Se întâmplă în România! Un pacient stă cu piciorul rupt de 10 zile, pentru că medicul chirurg și anestezistul sunt certați

pacient cancer
sursa foto: arhiva doctorulzilei
Pacient cu cancer

Pacient neoperat din cauza unui conflict între medici. Caz incredibil într-un spital din România. Când crezi că le-ai auzit pe toate, mai afli o întâmplare care îți pune capac.

Un pacient internat la Spitalul Județean de Urgență Slobozia așteaptă de mai bine de 10 zile să fie operat, după ce și-a rupt piciorul în urma unei căzături.

Din păcate, deși este vorba de o urgență, bărbatul nu a fost încă operat, pentru că medicul chirurg şi anestezistul s-au certat. În acest caz, au fost sesizate Comisia de Disciplină și Colegiul Medicilor Ialomița.

Pacient neoperat, din cauza unui conflict între medici

După ce şi-a rupt piciorul în urma unui accident casnic, bărbatul a fost transportat de urgență la Spitalul Județean de Urgență Slobozia. Aici, însă, avea să afle că intervenția chirurgicală de care are mare nevoie nu poate fi făcută din cauza unui conflict între medicul curant și anestezist.

Mai exact, medicul care l-a examinat a informat familia bărbatului că este necesară o intervenție chirurgicală. Cu toate acestea, la 10 zile de la accident, pacientul încă așteaptă să fie operat.

„Doctorul a spus că anestezistul refuză să intre în sala de operație cu el. Înțeleg că cei doi medici nu se înțeleg, dar pacienții nu ar trebui să sufere din această cauză. Am făcut plângeri la conducerea spitalului și la Consiliul Județean Ialomița, dar ni s-a spus doar să așteptăm!” a declarat revoltată Constantina State, soția pacientului., pentru independentonline.ro.

Reacția spitalului

Reprezentanții Spitalului Județean de Urgență Slobozia au declarat că responsabilitatea principală aparține medicului curant, care ar fi trebuit să găsească o soluție pentru a nu întârzia operația.

„Medicul trebuia să găsească o soluție pentru acest pacient, fie prin transferul la un alt coleg, fie la o unitate medicală din Capitală. Orgoliile personale nu ar trebui să afecteze pacienții. Oamenii trebuie să primească îngrijiri medicale indiferent de disputele dintre medici” a declarat managerul spitalului.

Conducerea a început demersurile pentru transferul pacientului la un alt medic și a anunțat că va sesiza Comisia de Disciplină și Colegiul Medicilor Ialomița.

Informațiile prezentate în acest website au caracter informativ și nu înlocuiesc diagnosticul medical sau prospectul produselor. Orice decizie privind sănătatea dumneavoastră trebuie luată doar în urma consultării medicului.

Doctorul zilei whatsapp channel