Din cuprinsul articolului
Gigantul grup din industria farmaceutică Johnson & Johnson a declarat joi că va înlocui binecunoscutul logo sub formă de semnătură pe care l-a folosit din 1887, cu unul cu un aspect modern, care reflectă accentul său pus pe produse farmaceutice şi dispozitive medicale.
Logo-ul original, bazat pe semnătura cofondatorului James Wood Johnson, va fi încă văzut pentru moment pe produse de larg consum, cum ar fi şamponul pentru copii de la Kenvue, o nouă companie desprinsă recent din J&J. Johnson & Johnson însuşi şi-a concentrat atenţia către produse farmaceutice şi dispozitive medicale.
Noul logo, care include o nuanţă diferită de roşu, îşi propune să recunoască transformarea J&J într-o ”companie pură de îngrijire a sănătăţii”, a declarat Vanessa Broadhurst, vicepreşedinte executiv al companiei, transmite CNBC, potrivit News.ro.
Logu-ul semnătură a fost ”una dintre cele mai utilizate embleme ale unei companii din lume”, a declarat J&J într-o postare pe site-ul său, din 2017. Dar a început să-şi arate vârsta într-o eră a mesajelor text şi a emoji-urilor.
Cât de sigure sunt produsele pentru copii?
J&J a insistat că pulberea este sigură. Afacerea de consum a ajutat J&J să devină cel mai mare producător de produse de îngrijire a sănătăţii din lume, cu vânzări anuale de peste 90 de miliarde de dolari. Dar diviziile sale farmaceutice şi de dispozitive medicale au depăşit-o cu uşurinţă ca dimensiune, când a fost anunţată separarea, la sfârşitul anului 2021.
J&J, cu sediul în New Brunswick, New Jersey, îşi va redenumi, de asemenea, segmentul farmaceutic Janssen, schimbându-l în Johnson & Johnson Innovative Medicine. Segmentul său de dispozitive şi tehnologie medicală se va numi MedTech.