Sari la conținut

De ce sunt mesele cazinourilor colorate în verde?

Din momentul în care calci într-un cazinou, descoperi o lume în care fiecare element al mediului în care intri este conceput și aranjat pentru a oferi cazinoului cea mai bună șansă de a câștiga cât mai mulți bani.

Asta nu înseamnă că jucătorii sunt manipulați, dar înseamnă că într-un cazinou totul este așa cum este cu un motiv. Trebuie doar să te uiți la aspectul podelei cazinoului, designul camerei, lipsa ferestrelor și a luminii naturale, absența oricăror ceasuri, efectele sonore și schemele de culori, plus factorii subtili, cum ar fi băuturile gratuite și produsele complementare, promoții. Cazinourile au devenit o parte atât de mare a culturii moderne și pentru ca afacerea să meargă și cazinourile să își atingă potențialul, fiecare mic detaliu este gândit. Un detaliu este culoarea meselor de cărți, pe care sunt sigur că ai observat-o inclusiv la jocurile de casino online. Așa că de ce sunt colorate în verde?

Psihologia culorilor

Pentru a aprofunda în psihologia culorii verde, aceasta acționează ca o culoare care reprezintă stabilitatea. Oferă echilibrul între culorile calde precum galben, portocaliu, roșu și culorile reci de albastru și violet. Teoria este că îi va face pe jucători să se simtă confortabil cu decorul camerei, care de obicei ar putea fi considerată o atmosferă destul de intimidantă într-un spațiu închis, în care banii sunt jucați alături de străini.

Există, de asemenea, argumentul că verdele este o culoare destul de pozitivă. Este asociat cu acțiunea „du-te”. Semafoarele folosesc culoarea verde pentru a indica mașinilor că se pot deplasa. Similar, le spune jucătorilor că este în regulă să fie la masă și că este în regulă să meargă pe mâna instinctele lor.

În cultura occidentală, verdele reprezintă, de asemenea, bogăția și prosperitatea. Acest lucru este în contrast cu cultura estică, unde culoarea roșie este considerată a fi prosperă și norocoasă. Securitatea financiară și banii sunt adesea legate de culoarea verde. Foile de calcul financiare vor arăta profiturile în verde. Bancnotele sunt verzi. Aceasta este mentalitatea exactă în care își doresc cazinourile să fie jucătorii când se apropie de mese. Ei vor ca jucătorii să simtă că este în regulă să-și parieze banii. Își doresc ca jucătorii să fie plini de optimism că pot câștiga la mese și pot deveni ei înșiși mai bogați.

Senzația la atingere

Există o altă teorie în afara unghiului psihologiei culorilor care ar putea explica de ce cazinourile își colorează mesele de cărți în verde. Materialul a fost vopsit în verde pentru a-l face să imite un gazon de iarbă și a fost folosit în primă fază pentru a acoperi mesele de snooker, datorită texturii sale, care încetinește suficient bilele pentru a ajuta partea tactică a jocului, menținând în același timp un flux fluid.  Materialul a fost apoi folosit pentru mesele de poker și alte jocuri de cărți pentru a ajuta dealerul la alunecarea cărților peste masă către jucători.

Se presupune, de asemenea, că ar fi fost fost folosit pentru mesele de jocuri de cărți ilegale, deoarece acestea aveau loc pe mese de biliard și le permitea jucătorilor să scrie pe masă cu cretă. În acest fel, dacă jocul era  întrerupt în grabă de către oamenii legii, atunci creta putea fi ștearsă și nu exista nicio dovadă că are loc un joc.

Terapia prin culori

Motivul pentru care cazinourile au început să favorizeze verdele este pentru că se crede că culoarea îi face pe oameni relaxați și confortabili. Când sunt mai relaxați, au mai multe șanse să continue să joace, chiar dacă au pierdut câteva mâini la rând.

Cazinourile nu sunt singura afacere care folosește psihologia culorilor. Restaurantele sunt, de asemenea, cunoscute că folosesc tactici similare pentru a face oamenii să mănânce.

Și mirosul face diferența

Cazinourile sunt o provocare mai mare decât orice alt tip de operațiune comercială, deoarece veniturile lor depind exclusiv de pierderea altora. Toată lumea știe că nu există ceasuri sau ferestre în cazinouri, prin care se asigură că jucătorii pierd noțiunea timpului și a banilor. Agenții de marketing folosesc parfumuri pentru a stimula jucătorii să continue să se piardă în experiența momentului, creând acea stare familiară cu mediul în care ai mai petrecut timp.

Ținând cont că jocurile de noroc pot crea dependență și că mulți factori intră în designul și spațiul cazinoului, și parfumurile folosite de brandurile de arome sunt cele care declanșează condiționarea emoțională și loialitate.

Când parfumurile au fost folosite pentru prima dată în cazinouri cu mai bine de câteva decenii în urmă, a fost în primul rând pentru a masca mirosul urât al fumului, dar astăzi totul s-a schimbat, iar mirosurile joacă un rol foarte complex și vital în creșterea veniturilor și a vizitelor la cazinou. Într-o anchetă recentă, de aproape 1.000 de persoane, 86% au recunoscut că un parfum ar putea evoca o amintire vie a trecutului.

Rolul muzicii în cazinourile online

Este cu siguranță o provocare pentru dezvoltatorii de jocuri de cazinou online să reproducă aceeași atmosferă pe care cazinourile reușesc să o implementeze prin muzică și atmosferă. Experții care studiază popularitatea sloturilor online arată că muzica joacă un rol esențial în atragerea potențialilor clienți la jocuri. Deci, dezvoltatorii de jocuri trebuie să stăpânească întotdeauna formula muzicală potrivită pentru a crea un joc care se vinde.

Pentru a se asigura că jucătorii simt același nivel de confort atunci când joacă și se relaxează în incinta cazinourilor, acestea încearcă să creeze un sentiment de speranță și anticipare prin muzică. Sunetele de ambianță ar trebui să contribuie la crearea impresiei că jackpot-ul este întotdeauna la îndemână. Sunt recomandate sunete mai înalte și melodice, iar vocea este de obicei absentă din muzica de fundal folosită pentru ambianță.

Jocurile online au avantajul de a folosi sunete suplimentare, cum ar fi curgerea apei, căderea monedelor sau bătaia vântului pentru a simula impresia de realitate și pentru a-i face pe jucători să fie mai scufundați în jocul lor.

Concluzie

Faptul că acum cunoști toate aceste aspecte, nu face jocul la cazinou mai puțin interesant sau incitant. Șansa și următorul jackpot pot fi ale tale. Succes!

 

Tănasă Sabina

Sabina Tanasa, este redactor la www.doctorulzilei.ro din anul 2020, a fost colaborator la despreSpa.ro, owner and founder la MobileWish.ro și la Ulei Cocos Romania - VivaCoco. Este licentiata a Universitatea „Alexandru Ioan Cuza" din Iași si ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE DIN BUCURESTI

Etichete:

Informațiile prezentate în acest website au caracter informativ și nu înlocuiesc diagnosticul medical sau prospectul produselor. Orice decizie privind sănătatea dumneavoastră trebuie luată doar în urma consultării medicului.

Doctorul zilei whatsapp channel