Din cuprinsul articolului
Ziua Mondială aLimfomului, marcată în fiecare an pe 15 septembrie, la inițiativa Lymphoma Coalition,îndeamnă medici, asistente, asociații de pacienti, pacienți și familiile lor să se alăture într-o campanie unită de informare a publicului despre această formă de cancer ale cărei cauze rămân necunoscute, a cărei incidență este în creștere,despre simptomele sale, despre povara mare a bolii și nevoile neacoperite ale pacienților.
De ce este nevoie ca, cel puțin o dată pe an, limfomul – cea mai frecventă formă de cancer a sistemului limfatic și una din afecțiunile despre care se vorbește cel mai puțin – să fie adus în atenția opiniei publice?
Ce trebuie să știm despre limfom
Mesajul ales de către Lymphoma Coalitionpentru 2021 reprezintă un puternic semnal de alarmă: pandemia nu trebuie să oprescă accesul bolnavilor la tratamente și servicii medicale, mai ales în contextul în care, în lipsa tratamentului, agresivitatea bolii poate duce la deces în doar câteva luni.
”Acest mesaj este susținut și de Takeda, o companie care joacă un rol cheie nu doar în cercetarea și dezvoltarea de noi tratamente inovatoare, dar și în susținerea eforturilor de informare asupra bolilor rare.La Takeda ne concentrăm activitatea pe arii precum imunologie, hematologie, tulburări metabolice și boli de depozitare lizozomală, având ca principal scop să contribuim la asigurarea unui viitor mai bun pentru toți pacienții cu boli rare”,a afirmat Cristina Barbu, Country Head Takeda România.
***
Takeda este o companie bio-farmaceutică globală cu o istorie remarcabilă de peste 240 de ani de activitate în slujba pacienților de pretutindeni. În toată istoria sa, Takeda a acționat în linie cu valorile sale fondatoare – integritate, echitate, dreptate și perseverență (Takeda-ism). Takeda își propune să-și îndeplinească obiectivele prin luarea deciziilor în funcție de 4 priorități: pacientul – plasarea pacientului în centrul tuturor acțiunilor, încrederea – câștigarea încrederii societății, reputația – consolidarea reputației și promovarea și dezvoltarea portofoliului companiei. Pacientul, încrederea, reputația și dezvoltarea afacerii reprezintă elementele care sunt parte a procesului de decizie și a acțiunilor pe care Takeda le întreprinde, pentru a-și onora angajamentul față de calitate și pentru a face lucrul corect de fiecare dată. Pentru mai multe informații, vizitați https://www.takeda.com.
Horoscopul zilei de marţi, 5 noiembrie 2024, anunţă momente dificile pentru unii nativi ai zodiacului.…
Folosiți o sticlă de apă? Dacă da, câte bacterii se ascund în ea? S-ar putea…
Senatul României a aprobat un proiect de lege inițiat de Guvern care prevede reglementarea unor…
Acest ceai, preparat din fructele bogate în vitamine și minerale ale cătinei, este recomandat în…
Autorităţile medicale sunt în alertă, după ce în Italia s-a înregistrat primul caz de gripă…
Spitalul Clinic de Urgență pentru Copii „Grigore Alexandrescu” din București va efectua gratuit pe data…