Din cuprinsul articolului
Ziua Mondială aLimfomului, marcată în fiecare an pe 15 septembrie, la inițiativa Lymphoma Coalition,îndeamnă medici, asistente, asociații de pacienti, pacienți și familiile lor să se alăture într-o campanie unită de informare a publicului despre această formă de cancer ale cărei cauze rămân necunoscute, a cărei incidență este în creștere,despre simptomele sale, despre povara mare a bolii și nevoile neacoperite ale pacienților.
De ce este nevoie ca, cel puțin o dată pe an, limfomul – cea mai frecventă formă de cancer a sistemului limfatic și una din afecțiunile despre care se vorbește cel mai puțin – să fie adus în atenția opiniei publice?
Ce trebuie să știm despre limfom
Mesajul ales de către Lymphoma Coalitionpentru 2021 reprezintă un puternic semnal de alarmă: pandemia nu trebuie să oprescă accesul bolnavilor la tratamente și servicii medicale, mai ales în contextul în care, în lipsa tratamentului, agresivitatea bolii poate duce la deces în doar câteva luni.
”Acest mesaj este susținut și de Takeda, o companie care joacă un rol cheie nu doar în cercetarea și dezvoltarea de noi tratamente inovatoare, dar și în susținerea eforturilor de informare asupra bolilor rare.La Takeda ne concentrăm activitatea pe arii precum imunologie, hematologie, tulburări metabolice și boli de depozitare lizozomală, având ca principal scop să contribuim la asigurarea unui viitor mai bun pentru toți pacienții cu boli rare”,a afirmat Cristina Barbu, Country Head Takeda România.
***
Takeda este o companie bio-farmaceutică globală cu o istorie remarcabilă de peste 240 de ani de activitate în slujba pacienților de pretutindeni. În toată istoria sa, Takeda a acționat în linie cu valorile sale fondatoare – integritate, echitate, dreptate și perseverență (Takeda-ism). Takeda își propune să-și îndeplinească obiectivele prin luarea deciziilor în funcție de 4 priorități: pacientul – plasarea pacientului în centrul tuturor acțiunilor, încrederea – câștigarea încrederii societății, reputația – consolidarea reputației și promovarea și dezvoltarea portofoliului companiei. Pacientul, încrederea, reputația și dezvoltarea afacerii reprezintă elementele care sunt parte a procesului de decizie și a acțiunilor pe care Takeda le întreprinde, pentru a-și onora angajamentul față de calitate și pentru a face lucrul corect de fiecare dată. Pentru mai multe informații, vizitați https://www.takeda.com.
Este perfect normal ca mirosul vaginal să se schimbe în timpul ovulației. Multe femei observă…
Pensionarii din România care beneficiază de un sprijin financiar substanțial, ce constă într-o indemnizație suplimentară…
Anxietatea a devenit o experiență comună pentru mulți dintre noi. Zilnic, ne confruntăm cu factori…
Riscurile anesteziei epidurale. Anestezia epidurală este o metodă comună de ameliorare a durerii în timpul…
Zodiile care termină anul în forță. Pe măsură ce anul 2024 se apropie de final,…
În lumea noastră, există oameni care par să sfideze limitele umane, demonstrând abilități și proprietăți…